Waarom zelfzorg egoïstisch voelt (en je je schuldig voelt als je voor jezelf kiest)

Je zou vanavond lekker op de bank kunnen gaan liggen. Voeten omhoog, even niks, maar in plaats daarvan loop je toch gauw een rondje door het huis. Even de plantjes. De was nog opvouwen. Niet omdat het per se nu moet gebeuren. Maar omdat stilvallen iets oproept wat je liever niet voelt (herken je dat … Meer lezen over Waarom zelfzorg egoïstisch voelt (en je je schuldig voelt als je voor jezelf kiest)